Obtenha o Premium para esconder todos os anúncios
Publicações: 2   Visitado por: 43 users
12.01.2016 - 07:49
Hallo Iedereen,

Mijn naam is ElCreyente!Xx. ik speel atwar sinds 2011 en heb al vele oorlogen gespeeld.
In deze topic zal ik het hebben over mijn favoriete map, een map die 95% gebruikt word om clan wars op te spelen, namelijk: Europa +

1)
De map:

Zoals u kan zien bestaat de map uit europa en een deel van het aziatisch Rusland tot aan de kaukasus gebergten.

Het is zeer belangrijk om te weten waar de sterke en zwakke regio's van deze map zich bevinden. Zoals velen wel weten is West europa het sterkst geïndustrealiseerd, en zo ook geniet dit gebied het hoogste inkomen. De versterkingen die deze regio's krijgen zijn niet hoog maar zeker ook niet slegt.

2)
Op deze kaart heb ik de west europese landen aangeduid die algemeen aanvaard worden als West-Europees:



Maar ook Zuid-Europa scoort goed op gebied van inkomen, en als extra bonus zijn deze landen goedkoper aantekopen in het begin van het spel tov de west europese. Ook zijn deze gebieden strategisch goed gelegen en hebben zij een redelijk aantal versterkingen ter beschikking staan.

3)
Ook nu heb ik een weergave van deze landen aangeduid op de kaart:



Naast de West-Europese, de Zuid-Europese hebben we Noord-Europese landen, deze lijken sterk op de West-Europese landen, hoog inkomen, goede versterkingen en goed gelegen.

4)
Zo dus de Noord-Europese landen:



Nu ga ik het over de balkan landen hebben, deze hebben een laag inkomen, een iets wat lagere versterkingen ter beschikking (kleine landen) maar zijn van groot belang als u de overhand in een gevecht wenst te halen.

5)
De balkan landen:



Na de balkan landen komen de mid-Europese landen en aaneensluitend neem ik Oost-Europa er bij.

Beiden hebben arme gebieden en rijke gebieden, in iedergeval zijn ze niet zo rijk als West-europese gebieden. U kan zien dat ik duitsland ook bij mid europa reken, dit om correct te blijven. Maar in realiteit rekenen we het bij het westen omdat het land zo rijk en welvarend is. Deze landen hebben een lage versterkings graad met uitzondering tot de bepaalde lands delen zoals Noord rusland, mid rusland enzoverder.

Midden Europa (Mid-Europa) is de plaats waar tijdens het spel de grootste clashes plaats vinden. Wel kan ik u zeggen dat meer ervaren spelers dit gebied proberen vermijden door met stealth units de andere kant proberen te berijken via het noorden en Zuiden. Het is zeer profijtig om bij aanvang van het spel een Oosters gebied te kopen, door de lage aankoops prijs houd u een goede som geld over om mee te starten.

6)
Mid & Oost-Europa op de kaart:



De beschikbare eenheden van deze map


de grond troepen




[center]de marine troepen




[center]de luchtmacht


Carregando...
Carregando...
12.01.2016 - 11:36
Englsh pls.
Carregando...
Carregando...
atWar

About Us
Contact

Privacidade | Termos de serviço | Insígnias | Partners

Copyright © 2024 atWar. All rights reserved.

Junte-se a nós no

Espalhe a palavra